• MUSÍM SA PRED NÁKUPOM ZAREGISTROVAŤ?
Registrácia nie je nutná, vyplýva z nej však niekoľko výhod pri Vašich ďalších objednávkach. (prehľad vašich nákupov, uplatnenie zľavových kupónov.)
• ZAVÁŽATE AJ MIMO BRATISLAVY?
Áno, tovar zavážame v rámci celého Slovenska. Stačí si vybrať produkt, zvoliť množstvo, druh obalu a my Vám objednávku doručíme.
• ČO JE TO DRIVE IN?
Je to možnosť objednať si tovar do vlastného obalu s osobným odberom v sklade v Podunajských Biskupiciach.
Pri výbere produktu zadávate vlastný obal, ako dopravu si zvolíte DRIVE IN a vyberiete si časové okno vyzdvihnutia. Pripravenú objednávku za niekoľko minút naplníme do vášho obalu.
Objednávku je možné vyzdvihnúť v pracovné dni od 9:00 do 17:00, najneskôr však nasledujúci pracovný deň od uhradenia objednávky.
Do poznámky v košíku zadajte Vami preferovaný čas vyzdvihnutia.
• VIEM SI OBJEDNÁVKU VYZDVIHNÚŤ NA AKEJKOLVEK VAŠEJ PREDAJNI?
Áno, vašu objednávku si viete vyzdvihnúť na akejkoľvek predajni alebo na sklade v Podunajských Biskupiciach. Už v rámci Vašej objednávky si zvolíte miesto vyzdvihnutia.
• OD AKEJ HODNOTY MÁTE DOPRAVU ZDARMA?
Doprava zdarma je od sumy 60eur. Viac informácii DOPRAVA A PLATBA.
• AKO RÝCHLO MI PRÍDE TOVAR OD VÁS?
Všetky objednávky sa snažíme vybaviť do 2 – 3 pracovných dní od úhrady. V prípade, ak nastali nejaké komplikácie, budete včas informovaní.
• AK MÁM VLASTNÝ OBAL A SOM Z BRATISLAVY, AKÝ JE POSTUP?
Ak chcete objednávku do vlastného obalu, zvolíte si možnosť DRIVE IN. Viď Čo je to DRIVE IN.
• VIEM SI ZVOLIŤ AKÝ DRUH OBALU PREFERUJEM?
Áno, pri každom produkte si môžete zvoliť typ obalu, aký preferujete. Papierové kompostovateľné alebo ZIP kompostovateľné vrecko, u tekutých potravín sú to sklenené fľaše a u kozmetiky a drogérie sú to fľaše určené na predaj drogérie.
• AKO BALÍTE ZASIELANÉ OBJEDNÁVKY?
Balíme do krabíc, v ktorých nám prišiel tovar, pripadne nám ich priniesli zákazníci. Prelepujeme papierovou páskou bez syntetického lepidla. Krabice nevypĺňame novým materiálom, využívame recyklovaný materiál – výplne, ktoré už boli použité alebo zužitkujeme skartovaný papier.
• VIEM VÁM VRÁTIŤ SKLENENÚ ALEBO PLASTOVÚ FĽAŠU Z DROGÉRIE?
Áno, viete zakúpené obaly (fľaše) vrátiť. Pri objednávke upresníte druh a počet obalov na vrátenie. Pri doručení zásielky obaly zabalené v krabici vrátite kuriérovi.
Fľaše skontrolujeme a zodpovedajúcu sumu pripíšeme na Váš účet formou zľavoveho kupónu, ktorý môžete využiť pri ďalšom nákupe.
Vrátenie prázdnych obalov je prepravcom spoplatnené vo výške 3,00 €. Túto čiastku Vám odpočítame zo zľavového kupónu za vrátené fľaše.
Fľaše vždy vraciate výhradne pri doručení Vašej objednávky, aby sme nevytvárali ďalšiu stopu.
Papierové a kompostovateľne vrecká späť neberieme, môžete ich však opätovne používať a následne skompostovať.
• RÁD BY SOM SI OBJEDNAL VEGÁNSKE SYRY A NÁPOJE CEZ ESHOP, JE TO MOŽNÉ?
Prostredníctvom E-shopu si viete objednať aj čerstvé potraviny. (výnimky sú označené „dostupné len na predajni“)
Distribúcia je zabezpečená chladenou dopravou 1x týždenne.
Prepravca tovar vyzdvihuje vždy v utorok a dodanie k Vám je do 2 dní.
• VIEM DOKEDY MUSÍM POTRAVINY SPOTREBOVAŤ?
Dodané produkty majú všetky potrebné informácie na etikete: zloženie, váha produktu, krajina pôvodu a dátum minimálnej trvanlivosti.
• ODKIAĽ POCHÁDZAJÚ VÝROBKY?
Krajinu pôvodu jednotlivých produktov nájdete na etikete a na našom e-shope.
• AKO POSTUPOVAŤ, KEĎ OBJEDNÁVKA NIE JE V PORIADKU?
V prípade akýchkoľvek nezrovnalostí prípadne nespokojnosti, nás môžete kontaktovať na adrese eshop@uvazky.sk.